pondělí 4. března 2013

Pozitivní seznam za uplynulý týden

Co se dá dělat...už je to tady zase :D :D :D

  • rozhodla jsem se, že tu mrchu porazím ambulantně :D, odmítla jsem hospitalizaci
  • byla jsem u nutriční a psychoterapeuta
  • miluju svého psychoterapeuta (:DDDD vtip :)) ), ale je hrozně fajn!!! Už se moc těším až k němu ve středu půjdu:)
  • přišla jsem na to, proč jsem onemocněla. Napsala jsem o tom a dala jsem to přečíst mamce:)
  • dvakrát jsem pekla svůj milovaný koláč a povedl se! (podruhé sice moc ne, ale co už :D )
  • navštívila jsem prarodiče a donesla jim koláč, měli radost:))
  • pozitivně afirmuji a začíná se to v mém životě projevovat
  • v laboratoři se mi příliš nedařilo, ale nevzdávám to! ani jsem se z toho dosud nezbláznila :D Pokud se divíte, co je pozitivního na tom, že se mi nedařilo, tak právě to, že jsem se z toho ještě nezbláznila :D A nesu to velmi statečně :D
Vysvětlení pro všechny dosud nezasvěcené: nechlubím se, jenom se snažím přesvědčit se o tom, že mám skvělý, krásný, úžasný a plnohodnotný život :))))

8 komentářů:

  1. Anonymní4:05 odp.

    je super že si sa rozhodla bojovať sama ale myslím že hospitalizácia by ti velmi pomohla :) je to samozrejme na tebe a držím ti palce aby ti to odhodlanie vydržalo :) a môžem sa spýtať čo študuješ keď spomínaš laboratorium?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :) Já bych o studiu blíž radši nemluvila, nezlob se :)), kdoví, kdo tohle čte, víš? :)

      Vymazat
  2. Anonymní4:21 odp.

    Skvělý!!!!!!!!!:-) a bacha na ten třetí bod, mě se to totiž opravdu stalo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš!!!!!! :D :D A jak to dopadlo? Povídej, jsem zvědavá!! :)))

      Vymazat
    2. Anonymní2:49 odp.

      Dopadlo to blbě:-)furt sme spolu pak řešili jen ty "hranice našeho vztahu" Oni s žádným klientem nesmí mít žádný osobní vztah,ani čistě přátelský, nebo milostný jen profesní. Ještě dva roky myslím, po ukončení terapie, nemůžeme zajít ani na kafčo!!

      Vymazat
    3. Ajajaj....to mě mrzí!!! :/

      Vymazat
  3. Hezký seznam :-) Moje psychterapeutka je tedy fajn, ale nemiluju ji :-D
    Jo, a trochu Tě kopíruji, a napsala jsem si taky seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní seznam, jako vždy. A určitě jsi toho dokázala více. Jen to, že píšeš tenhle seznam, je ukázkou toho, že myslíš pozitivně a to je taky záslužné! Zajímalo by mě, ale pochopím, pokud o tom nechceš mluvit, proč jsi tedy podle tebe onemocněla. Třeba mám podobný důvod a ani o tom nevím.. I když, ono toho asi bylo více...

    OdpovědětVymazat

Každého vašeho názoru a komentáře si vážím :)