sobota 12. ledna 2013

Jak mě anorexie změnila

Sepíšu všechny možné věci, na které si vzpomenu a až se jich jednou (SNAD) zbavím, tak si je odškrtnu :) Co všechno mi ta mrcha způsobila:

Fyzické změny:
  • od listopadu 2010 (!!!!) nemám menstruaci
  • je mi často zima, sedím v posluchárně a mám přes ramena přehozenou bundu - klidně zimní
  • mám nízký tlak, pravidelně se mi zatmívá před očima
  • padá mi hrozně moc vlasů a zůstávají všude! Na oblečení, na zemi...jen vyjímečně se stane, že bych si prohrábla vlasy a nic mi v nich nezůstalo
  • musím si je často mýt, protože se častěji mastí (fuj:D )
  • nemám energii na žádnou fyzickou aktivitu - když jsem vážila okolo 52 kg ještě jsem chodila běhat - pochopitelně, abych výdej převýšil příjem. Teď už to nejde. Nemám k tomu chuť a ani energii...tenhle bod mě hodně štve(!)
  • snadno se mi tvoří modřiny
  • to, že mi trčí kdejaká kost netřeba vzpomínat
  • bolí mě klouby

Psychické změny:
  • hodně se izoluju, straním se lidí
  • když mám hlad, tak jsem hrozně nervózní
  • bývám docela protivná, ráno mám vždycky hrozně blbou náladu
  • začala jsem lhát rodičům, o tom, co jsem jedla...protože je nechci trápit tím, jak že se trápím
  • občas schovávám a vyhazuju jídlo

                          

 

 

3 komentáře:

  1. Presne tak, všetko rovnako aj u mňa... Ináč, nerozmýšľala si, že by si začala pridávať svoje jedálničky na blog? Mne to napríklad dosť pomáha... :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, neviem síce, koľko toho ješ, ale keď ti treba pribrať, tak tu je tá výhoda, že môžeš jesť ako prasa :D :D Ale pochybujem, žeby si toľko jedla a pochybujem, že by ti niekto povedal, že keď sa chceš vyliečiť, tak sa prežieraš :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je strašné =o takhle jsem to měla vždy když jsem hladověla, držela diety...hlavně ten srpen-říjen 2012..až na ty vlasy, tolik zas mi nepadaly. Padaly ale ne že by mi zůstal v ruce chomáč. A menstruaci když mi různýma dietama a užívání projímadel vynechávala tak jsem začla užívat antikoncepci a měla jsem a mám jí pravidelnou. Moc ti držím palce. Budeš přidávat své jídelníčky?

    OdpovědětVymazat

Každého vašeho názoru a komentáře si vážím :)