čtvrtek 10. ledna 2013

Ahoj :) Vítám vás na svém blogu! Přiznám se, že už jsem se o vlastní blog pokoušela a nikdy to nedopadlo tak, jak bych si představovala...takže kdoví, jak to dopadne tentokrát :D Přišla jsem na to, že jsem vždycky měla od blogu nějaká blbá očekávání...samozřejmě jsem chtěla, aby ho někdo četl a v koutku duše jsem si určitě přála, aby byl oblíbený:) Chtěla jsem mít nějaká "esbéčka" a chtěla jsem, aby aspoň někdo sledoval můj blog třeba jenom s polovičním zájmem jako já sleduju jiné blogy. Došlo mi, že je to hrozná blbost:D Takže teď chci jediné - prostě psát o svém životě. Chci na sobě v mnoha ohledech pracovat a myslím, že když se ohlédnu zpátky a uvidím nějaký pokrok bude to jedině dobře a bude mě to snad motivovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každého vašeho názoru a komentáře si vážím :)