pátek 1. února 2013

Posilování?

Tak dneska jsem si po neskutečně dlouhé době zase trošinku zacvičila :)) Mám z toho opravdu dobrý pocit! Chybělo mi to ani jsem si neuvědomovala jak! Nebylo to žádné intenzivní cvičení, jenom opravdu lehké asi 20 minutové posilování :) Byla bych moc ráda, kdyby se mi kromě velkých porcí jídla podařilo zařadit i posilování! A chtěla jsem se zeptat, jestli máte některá s posilováním při přibírání zkušenosti? Nerada bych přibrala jenom tuk (i když i ten samozřejmě potřebuji, toho si jsem vědoma :) ) Pomáhá posilování? Jak často by se mělo cvičit, jak dlouho a jak moc intenzivně?

5 komentářů:

  1. posilování určitě pomáhá, ale musíme tím pádem papat ještě víc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě posilování pomáhá, vůbec bych se toho nebála a klidně přidala i nějakou tu posilovnu anebo intenzivnější posilování doma:-) Když k tomu budeš pořádně jíst, budeš přibírat svaly, což je žádoucí:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem postupně spíš cvičila čím dál méně :D Myslím tím takové to šílené cvičení a poskakování co jsem pořád doma dělala... Na švihadlo už kašlu, občas se ráda třeba jen tak protáhnu nebo trochu posiluju bříško... ale jinak (když nejsem tak otravně nemocná jako teď) chodím pravidelně s rodiči na volejbal, který mám moc ráda. A těším se, až začnu chodit s pejskem na dlouhé procházky, on toho zatím ještě moc neujde, ale pak to bude určitě moc fajn :) Takže to nějak nepřeháním, dělám prostě to, co mě baví :)
    Jinak co můžu doporučit, tak na zpevnění a svaly je podle mě super takové kratší intenzivní cvičení, možná už jsi o tom někde četla nebo slyšela. Spíš než hodinu na rotopedu si třeba deset minut zaposilovat a pak deset minut rychle skákat přes švihadlo, aby ses pořádně zahřála. Ani to není tak nudné jako někde hodinu běhat nebo něco... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě hlavně cvičení pomáhala v tom, že jsem si jídlo nevyčítala :) Navíc ho miluju .. takže jsem se ho nevzdala ani když jsem měla podváhu. Ale určitě ti pomůže, ale musíš dost jíst jak psala Kamča:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, že jsi se dala na posilko! :) A tvůj dotaz na blogu - myslím, že by to ze začátku stačilo s vlastní vahou, ale podle mě ty činky jsou dobrá koupě :) Svaly víc zatížíš a proto pak, pokud jim dáš dost energie z jídla, budou víc růst :) Ale chápu, že se o tebe vaši bojí, zkus jim to nějak vysvětlit :) Ať ti třeba dají týden, po tu dobu cvič ale taky se snaž hodně jíst, aby jsi přibrala a oni viděli, že i se cvičením se dá přibírat! :)

    OdpovědětVymazat

Každého vašeho názoru a komentáře si vážím :)