pátek 22. února 2013

Můj dnešní oběd a "dezertíček" :D :D :D

Jdu se vám pochlubit svým dnešním obědem a dezertem :)))

Tuňák ve vlastní šťávě, celozrnné kolínka, brokolice, ředkvičky:
 
 
čtvrt naprosto luxusního jablkového drobenkového koláče
 
 
přídavek 1:
 
 
přídavek 2 :D :
 
 
 
Je mi trochu zle :D Ale když ten koláč byl tak skvělý!!! :) Ještě tam zbyl kousek...není škoda ho tam nechat? :D
 


15 komentářů:

  1. čekala jsem ještě přídavek 3. :D:D
    super:P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jako dobrý! :D Taky jsem dnes měla tuňáka :D
    Ale neměla jsem 3 kousky koláče :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bolo by su tip tip ak by si celozrné cestoviny vymenila za mormálne a pridala aj kúsok masla, hneď by to bolo chutnejšie, stavím sa, že v reštaurácii by ti to nespravili takto na vode ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To vážne robíš všetky cestoviny len na vode? Tak keby si ochutnala mojej mamči špagety, granadiersky pochod alebo cestoviny s tvarohpm tak hneď zmeníš názor :-) ale príde mi to trošku divné, veď aj v reštaurácii sa dáva do cestovín "niečo", každý ich nejak dochucuje. Lebo toto mi stále príde ako typicky diétne jedlo. A článok bude zajtra, to sa vážim tak to nechám na zajtra :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Otevřu Tvůj blog, a začala jsem se jen smát: já mám ten koláč teď v troubě :-) Náhoda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňami, ten drobenkový jablkový koláč bych si hned dala :)) Takové věci to bych mohla pořád... a těstoviny, ty mě taky nikdy neomrzí :D
    Ten oběd vypadá skvěle, ale není tam těch těstovin nějak málo? :P Ale jinak celozrnné těstoviny mám taky ráda, takže na tom nevidím nic špatného :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ruby,
    velmi ti fandim. sledujem tvoj blog tajne uz dlhsiu dobu. som v podobnej situacii, snazim sa ,,samoliecit:, ale..., co sa tyka tej mojej liecby je to trochu na dlhsie, predsa len chorobu mam od 12 tich rokov a a dnes mam 31..., a co sa tyka hrozby hospitalizacie, som na tom presne ako ty. taktiez som ju potvrdila na zaciatok marca, ale presne prislo to, co u teba. uplne presne tak-vzdala som to akoby. cely boj mi prisiel marny ked som si predstavila, ze znova tam skoncim...v tom tvojom clanku o nemocnici si mi uplne citala myslienky. citim rezonanciu a sympatie k tebe, myslim, ze mame vela spolocneho, az na to, ze ja mam 33 kg a 175 cm, chorobu uz 17 rokov a za sebou X hospitalizacii, recidiv a ale i vyhier. momentalne je to vsak tazka recidiva. ked som z krasnych 60 kg dala dolu polovicu nechtiac...?:(
    drzim ti silno palce. kiezby sa nam to spolu podarilo vybojovat aj bez nemocnice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Chtěla jsem odpovědět na Tvůj blog, ale bohužel se mi to nepodařilo! Hrozně mě mrzí, že se trápíš tak dlouho!!! :( Je to smutné...a Tvoje váha je tak nizoučká! Musíme být silné a bojovat, protože co? Protože to zvládneme!!!:) Jsem o tom skálopevně přesvědčena! Moc mě těší, že čteš můj blog :)) Nejedná se náhodou o hospitalizaci v Brně? :) Moc, moc, moc Ti držím pěsti!!!!!! :)

      Vymazat
    2. Praha...ja chodím ambulantne ku krchovi.ale nechytam sa vôbec skoro.moja chyba.stale ten strach z prejedenia,plnosti,tazoby...tu prahu som vybavovala hodné dlho.doteraz som sa liečila len u nás na slovensku. Efekt...Karlak ma vždy lakal, ale strasne problemy robia poistovne.takze si liecbu musím celý hradiť ak pôjdem.je to sila. A milión formalít k tomu.a ja už meliem z posledných síl :((...Viem moja,ze ty do brna. Ale verím že to das! A ty si priamo z brna,či...?a čo studujes? prepáč zvedavosť...

      Vymazat
    3. Ten strach se těžko překonává, ale jde překonat- věř mi :)) Prostě se rozhodni a začni pořádně jíst:) Tak to mě hrozně mrzí, že se s tím pojí ještě takové komplikace!!! Doufám, že Ti opravdu pomůžou :) Nejsem z Brna, ale studuju tam, víš? Univerzitu, ale blíž bych to radši nespecifikovala :D Kdoví, kdo mě čte :))

      Vymazat
  8. Ty jsi naprosto Ú.Ž.A.S.N.Á.!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Vypada to uzasne :) miluju brokolici... a taky jsem mela sladky :) kousek vanocky k snídani a makový závin s tresnema a pudigem :D)

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě si dám kousek. Sladké mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že jsi ho tam nenechala!:-D Koláč vypadá skvěle a ty jsi moc šikovná, jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Your blog is very interesting, if you are interested in the topic of the game please refer here:
    fnaf 2
    vex 3

    OdpovědětVymazat

Každého vašeho názoru a komentáře si vážím :)